Księgowa radzi jak rozliczyć upominki Świąteczne!
Czy wydatki związane z zakupem zestawów upominkowych mogą stanowić koszt uzyskania przychodu?
Koszty związane z nabyciem zestawów świątecznych mogą stanowić koszt księgowy. Przekazanie kontrahentom zestawów upominkowych wraz z życzeniami ma za zadanie budować pozytywny wizerunek oraz zachęcić do korzystania z usług lub zakupów towarów firmy. W istocie stanowi to formę reklamy usług firmy oraz jej oferty produktowej. Również koszty związane z wysyłką lub dostarczeniem zestawów upominkowych.
Jeżeli macie Państwo więcej pytań zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą finansowym który wytłumaczy oraz pomoże w poprawnym odpisaniu kosztów.
Skonsultuj się z opiekunem by dowiedzieć się jak odliczyć zakup upominków!
Telefonicznie: tel:+48 699-710-688
Mailowo: bok@paczkadlapracownika.pl